tiistai 17. heinäkuuta 2012

Kapteeni käskee, anna ruokaa!

Me ei ihan selkeesti puhuta samaa kieltä henkilökunnan kanssa, kun ei ne ymmärrä mitä mä niille yritän sanoa. Mutta jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Osaan mä itekin. Mä tiedän missä mun ruuat asuu. Se on se kaappi sen katkarapukaapin vieressä. Emäntä oli luullut olevansa tosi ovela kun piilotti sen ihanan tuoksusen jutun mun ruokakaappiin. No olipa ovelaa, mä löysin sen heti!

Mä kerroin emännälle, että leikin jälkeen tulee aina nälkä ja menin vielä keittiöön huutaa, mutta ei se ymmärtäny. Mun masua kurni ja voi että ku teki mieli sitä tonnikalajuttua. Mä päätin sitten, että jos ei ruokaa tipu ni käyn hakemassa ite. Hölmö emäntä tuli tietenkin taas vaa räpsii kuvia.

Täällä se on, täällä se on! Mä tiesin!



Ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi.